Właściciel Apartamentów Piwna 14 będzie Państwu bardzo wdzięczny za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
1. Pełne dane Firmy: Nixxon Patrycja Zarzycka, ul. Piwna 14, 47-400 Racibórz, NIP: 7381977510, Regon: 120530601, nr konta MBank 19 1140 2004 0000 3102 7585 0221.
2. Apartamenty wynajmowane są na doby, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
3. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu.
4. Rezerwacji można dokonać poprzez:
– telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją e-mail precyzującą warunki dokonanej rezerwacji; – wysłanie zamówienia na pobyt w formie pisemnej elektronicznej (e- mail); – za pośrednictwem e-rezerwacji znajdującej się na stronie internetowej www.piwna14.pl oraz na stronie internetowej Booking. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej, hotel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail dokument będący potwierdzeniem rezerwacji.
5. Płatność za noclegi dokonywana jest z góry w wysokości 100% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu, na wskazany w potwierdzeniu rezerwacji nr konta, lub za pośrednictwem formularza płatności strony www.booking.com.
6. Zatrzymanie pokoju po godzinie 10.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku gdy Gość opuści pokój do godziny 18.00,zostanie naliczona opłata za pół doby.
7. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu rezerwacji, gość hotelowy powinien zgłosić mailowo lun telefonicznie do godziny 8.00 w którym upływa termin najmu pokoju.
8. Apartamenty Piwna14 uwzględnią życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
9. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, także w czasie wynajmu.
10. Osoby niezamieszkałe w hotelu mogą przebywać w pokoju w godzinach 7.00–22.00.
11. W przypadku powstania jakiejkolwiek szkody bądź krzywdy w czasie pobytu w pokoju osoby niezameldowanej, Hotel nie ponosi odpowiedzialności. Pracownicy, właściciel, bądź inne upoważnione osoby mogą podjąć odpowiednie kroki w celu uniknięcia bądź zmniejszenia szkody.
12. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie dotyczącą gości, pracowników hotelu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
13. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich telefonicznie co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
14. Zakaz palenia obowiązuje na terenie całego hotelu, za nieprzestrzeganie zakazu hotel obciąży Gości karą w wysokości 500 PLN.
15. Hotel świadczy usługi dla dorosłych i dzieci powyżej 5 roku życia.
16. Hotel ma obowiązek zapewnić: * warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa * bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu, w tym danych osobowych * profesjonalną i uprzejmą obsługę.
17. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.
18. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.
19. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów. wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
20. Gość hotelowy powinien zawiadomić właściciela apartamentów o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
21. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi.
22. Hotel zastrzega sobie prawo kontrolnego wejścia do pokoju, w przypadku gdy od 24 godzin nie można nawiązać kontaktu z Gościem. Do pokoju ma prawo wówczas wejść właściciel obiektu w obecności drugiej osoby.
23. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 7.00. W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług hotelu mają obowiązek zachowywać się tak, aby nie zakłócać spokoju innych gości.
24. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
25. W hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz zwierząt.
26. Hotel ma prawo przerwać świadczenie usługi noclegowej, która została już opłacona w przypadku gdy Gość hotelowy zakłóca porządek. Przerwanie pobytu gościa w takim przypadku nie stanowi podstawy do zwrotu należności wpłaconej za pobyt.
27. Hotel może odmówić zameldowania osobom niepełnoletnim.
28. Warunki anulowania rezerwacji:
W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu Hotel zwraca:
– 100% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej do 7 dni przed rozpoczęciem pobytu.
– 50% wartości zadatku w przypadku rezygnacji zgłoszonej na mniej niż 2 dni przed planowanym przyjazdem.
Anulowanie rezerwacji wymaga formy pisemnej.